Inicio > Uncategorized > A Tolo Calafat

A Tolo Calafat


Aquestes dues nits he mirat,

A aquesta lluna plena,

sabent que en la distància,

era la teva  companyera.

A través d’ella he volgut,

Empitjar-te camí  enrere,

Està clar que no he pogut.

Perquè tu només fas cap amunt,

I que mai te fas enrere.

Ja fa temps que no he sabut,

Encoratjar-te com molts ho feien,

Tolo cap amunt, Tolo cap amunt,

I tu així ho feies.

Des de el meu silenci jo te deia,

que aquest camí no era,

Què cony,que tens dos fills,

una dona que te espera.

Calafats idò com tu,

Ja tan sol dos hi queden,

Jo només te puc dir,

Que la teva família, és la meva.

El “trinxet” a la fi sa trencat,

Fa temps que jo ho veia,

Jo mai he pogut cabrons,

Seguir-vos a darrere.

Com hi anau de sobrats,

jo duc dos metros i rosec per terra,

enveja vos he tengut, com altres també ho feien,

però el meu referent heu estat,

sempre quan era necessari, hi hereu.

Mallorca; El meu amic és mort.

Aquesta vida, ja no és plena.

Ha estat sa gelor del Nepal,

la que me l’ha robat,

Deu meu,… com crema.

No he conegut ningú tan preparat,

Que mai feia enrere,

Ja fos físicament o intelectualment,

La millor màquina eres.

Només pot haver estat sa malaltia,

La que t’ha frenat, la que t’ha deixat darrere,

Amb deu passaran comptes,

Els que podent ajudar-te no ho feren.

Amb tu hi estem tots.

Mallorca a dalt de tot.

Amb tu per sempre a ja,  hi queda.

Jo avui només puc pregar,

Per na Marga i per els nins,

I perquè no te segueixin darrere.

Amb ells farem sa serra,

Ja de que recons teus es plena.

Bones feines m’has donat, caparrut

Però de  bon gust, les faig meves.

El cor se m’ha trencat,

quan he escrit la teva esquela.

Mallorca es a dalt de tot.

Per sempre allà, hi queda.

Sempre teu; Toni “Guitarra”.

30/04/2010

Categorías:Uncategorized
  1. abril 30, 2010 a las 9:28 am

    Unes paraules molt emocionants escrites amb molte estima.

  2. Sixto
    abril 30, 2010 a las 9:42 am

    Precioso, Toni, muy emocionante.

    Un abrazo enorme.

  3. Eduardo Linares
    abril 30, 2010 a las 9:49 am

    Muy bonito, Toni, creo que lo he entendido casi todo.
    ¿Sería posible una traducción en castellano para los forasters?

  4. Kiko Marín
    abril 30, 2010 a las 9:57 am

    impressionant, això diu molt de tu i de la vostra relació.
    Anims Toni.
    reb una aferrada molt forta.

  5. Marcelius
    abril 30, 2010 a las 11:00 am

    Unas palabras que lo dicen todo y lo que significa para todos, animo Toni y todos contigo.

  6. Rosa
    abril 30, 2010 a las 11:20 am

    Avui llegint aquest poema, les meves llàgrimes han estat més salades mai..

  7. abril 30, 2010 a las 11:29 am

    Segur que que estava al teu costat quan escribies el poema i ha pogut llegir les teves paraules. Una abraçada Guitarra

    Li dedic aquesta cançó de bressol perquè dormi en pau…

    Un dia ens tornarem a veure per allà dalt, amic.

  8. Antoni Morell
    abril 30, 2010 a las 1:03 pm

    No vaig tenir la sort de coneixer en Tolo, ara si de sentir parlar molt i bé d’ell i les seves gestes. Amb aquestes paraules les meves llagrimes també són molt salades quan pens amb que deixa enrera a una familia i molts d’amics. Esper que els qui pogueu faceu costat als infants, a la seva dona i demés familiars que moments dificils estan passant.
    Quan els infants siguin més grans i demanin coses del seu pare segur que trobarán molta gent com jo que només els hi podrà donar paraules bones i il.lusions que compartirem amb ell. Ell és entre nosaltres ja que fa un parell de dies que a la nit mallorquina hi ha un nou estel que brilla amb la força que tenia en Tolo.
    Esper trigar molt de temps a coneixer aquest campió mallorquí, però esper coneixer-lo a l’altra vida.
    Al cel sia

  9. abril 30, 2010 a las 1:52 pm

    M’he quedat sense paraules….perque totes ja les has dit tu…

  10. lorenzo hernandez
    abril 30, 2010 a las 3:03 pm

    Excelent Toni………tu saps bé com era ell. Una abraçada

  11. helena
    abril 30, 2010 a las 3:57 pm

    fa dos dies que tenc un nu al cor i aquestas paraules tevas l’han agrandit.Tu has perdut un gran amic ,nosaltres un referen que si com jo, avies tengut la sort de coneixer un poquet ( ell, sempre tan humild, tan proper) pues encara fa mes mal, mos deixa un gran buit pero tambe mos queda el seu esperit i com , en tan poc tems , va viure una vida a tope i plena, sempre te durem amb nosaltres. Mallorca a dalt de tot!!!

  12. Joan (formes)
    abril 30, 2010 a las 5:06 pm

    Els que els teniu aprop doneu a la seva família, a la seva dona i fills en particular, tota la força que pugueu. El buit d’una persona com ell ha de ser gran. Ánims i molta força en aquests moments tan durs. Descansi en Pau. Ànims Toni i Mallorca a dalt de tot!

  13. MAGDALENA (ES PENJATS)
    abril 30, 2010 a las 5:09 pm

    Unas palabras preciosas y para la gente que lo conocesos sabemos que estan llenas de verdad.
    Hasta siempre Tolo.

  14. virginia venegas
    abril 30, 2010 a las 9:01 pm

    Precioso…. El Anapurna se ha convertido en la cima más alta, ya que se ha quedado con la grandeza de Tolo. Virginia

  15. Manel Fonte
    mayo 1, 2010 a las 10:23 am

    M’ha pegat tremolor en llegir aquest escrit.
    RIP Tolo!

  16. Sebastià Oliver
    mayo 1, 2010 a las 1:14 pm

    Des del cel en Tolo ha dibuixat un somriure amb aquestes paraules, nosaltres ploram l´absència d´un gran campió.

  17. J. Mulet
    mayo 5, 2010 a las 9:06 am

    Nadie se merece desaparecer asi, pero mucho menos tú, Tolo. Una persona noble, luchadora, sencilla, colaboradora, humilde, fuerte, admirable, … Nunca te olvidaremos.

    Todo mi apoyo a su familia .
    Hijos de Tolo: Sed fuertes y nobles, como vuestro padre.

  18. Puig Romaní
    mayo 8, 2010 a las 12:28 am

    He preparat un powerpoint amb imatges d’en Tolo. M’agaradaria fer-lo arribar a algú del grup d’en Tolo

  19. Puig Romaní
    mayo 8, 2010 a las 12:30 am

    He preparat un powerpoint per a la família i amics d’en Tolo amb imatges seues. M’agaradaria fer-lo arribar a algú d’aquest grup.
    Us agraïria em facilteu alguna adreça de correu per enviar-ho.
    Una abraçada.

  1. No trackbacks yet.

Responder

