Inicio > Uncategorized > CONCURSO FOTOGRAFIA UTST Y PTST 2010

CONCURSO FOTOGRAFIA UTST Y PTST 2010

Nuestra GRancampeona Rosa Morro nos envia estas espectaculares fotos y unos comentarios muy bonitos sobre su experiencia en el PTST que refelja muy bien el espiritu de estas carreras de ultrafondo:

Bones Toni i Pau,

Primer de tot Toni et vull donar l’enhorabona per la fantàstica carrera que has fet a la MDS. I en segon donar a Pau una enoooooooooooooooorme abraçada perquè tot el que ha fet perquè la travessa sortís perfecte, no té nom. Una besada enorme per tot dos.

Jo vos vull enviar un parell de fotos d’aquesta experiència. En casi 20 anys que duc de competició ha estat la primera que he rigut del principi al final. La meva companya, Gemma Miró està com una xota i només deia xorrades, millor dit, si ella en deia una jo amollava una més forta!!. Deu meu!, m’ho vaig passar tan bé…, que no tinc paraules per explicar-ho, amb aquesta prova et dones conta que al final el que et queda i el que és més important, són les bones amistats. Gràcies per tot. Rosa

Categorías:Uncategorized
  1. Aún no hay comentarios.
  1. No trackbacks yet.

Responder

