Inicio > Uncategorized > ANONIMOS DEL UTST 2010

ANONIMOS DEL UTST 2010

Amigos un anonimo me ha enviado este mail:

“he patit com un cabro pero ho he aconseguit.22hores 25minuts,som feliz”

Un abrazo crack..estoy muy muy contento por ti campeon!!!!

Aqui teneis sus pies….

Categorías:Uncategorized
  1. Margalida
    abril 13, 2010 a las 6:06 pm

    Toni, lo primer enohrabona, te seguit cada dia desde que et vaig coneixer a la conferencia de Felanitx, gracies a tu i al teu exemple, vaig fer la petita travesa,em vaig apuntar tota sola,cosa que la meva familia va trobar una locura que una dona de 38 anys i amb dues nines no tenia cap feina de passar el dia fent sa cabra jajajaja i mes haguent passar el grip aquesta mateixa setmana de la cursa, pero tenia una il.lusio loca per fer-ho, al km 7 vaig caure i em vaig destrozar un genoll, vaig fer tota la cursa amb una malade de genolls, pero pensava amb el teu lema, no hi ha prova dura sino ment feble,i la vaig fer sempre amb un somriure amb jo mateixa, a falta de 10 km em vaig perdre i vaig acabar l’aigua, estan mes dúna hora Cercant el cami, crec que duia “mitja pajara” jajaja, ido vaig arribar CONTENTISIMA I FELIÇ DAVER-HO ACONSEGUIT,la felicidad de creuar l’arribada tu saps be lo que es, i mes o manco a la meitat de la general, tenguent en compte que nomes havia fet una mitja marathó que la vaig acabar gracies a na Pau, desde aqui una abraçada per ella, i molt contenta de poder tornar a saludar-la a la travessa, be nomes donarte les gracies, que persones com tu haurien de presidir el pais o la comunitat i ets un exemple de coratge i d´humildad per admirar cada dia.

    Jo perdre varies ungles del peus i estaré una temporadeta a poder dur minifalda jajajaja, pero la meva alegria no la canvii per res. Una abraçada molt forta.

  2. miquel
    abril 13, 2010 a las 9:38 pm

    ENHORABONA MARGALIDA… I EFECTIVAMENT ….hem de camviar aquesta mentalitat tant mallorquina de que uan dona i mare ja no pot fer res de res de lo que se surti de lo ” normal” un gran triomf el teu….MOlt be i endavant….

  1. No trackbacks yet.

Responder

