Inicio > Uncategorized > PARA ALGUNOS LOCOS….te apuntas?

PARA ALGUNOS LOCOS….te apuntas?

Quieres correr de la costa oeste a la costa este de los EEUU.

Vamos ejecutar los pasos de Andy Payne, quien, a la edad de 20 años, ganó el Trans America primera carrera pedestre organizada en 1928 de Los Ángeles a Nueva York.

La carrera comienza 19 de junio y seran  68 días de aventura.

Salida de la carrera en 2011 19 de junio. Apuntate ya puedes rellenar el formulario…

http://www.sergegirard.com/files/PreEnrollment_Form.pdf

Categorías:Uncategorized
  1. toni coll
    diciembre 29, 2009 en 9:29 pm

    PEDAZO DE VACACIONS S’HAN DE DEMANAR PER FER AQUESTA PROVA!!!!!!. I QUE VAL LA BROMA?. TAMPOC NO ES TANT JA QUE SURT A UNA MITJA DE 3OKM MES O MANCO CADA DIA. PODRIA ESTAR MOLT BE

  2. toni coll
    diciembre 29, 2009 en 10:33 pm

    OH!!!! DIOSES DEL OLIMPO, I CAN’T BELIEVE, EN UN MOMENT DE LLUIDESSA M’ADONAT COMPTE QUE NO SE FER NI LA COMPTA DE LA VELLA, LES MATES NO VAREN ESSER MAI EL MEU FORT,(com tantes altres coses). PERDONAU, PERO SI UNA MILLA SON 1,6KM, AIXO VOL DIR QUE EM DE MULTIPLICAR
    3220MILLES X 1.6= 5152KM
    DIVIDIT ENTRE 70 DIES
    5152:70= 73.6KM/DIA.
    RES DE 30KM/DIA.
    OH!!! MY GOD, I CAN’T BELIEVE
    ¿QUIEN DIJO QUE CORRER ES DE COBARDES?.
    SI, BUENO, JO, AIXO, ES QUE, NO SE, ME PAREIX QUE TENC UN SOPAR AQUESTES DIES EN CONCRET, O EL MEU FILL TENDRA UN CONCERT QUE NO EM PODRE PERDRE O ALGO TROBARE.
    JO!!! QUE FAN FALTA CINC JOCS DE SABATILLES PER FER LA PROVA.
    I A MES HAS DE PAGAR PER FER LA PROVA. AL MANCO ET DESCOMPTEN UN 5% SI T’APUNTES JA.
    QUIN DETALL!!!

  3. Maratoni
    diciembre 30, 2009 en 8:09 am

    Ahora te lo iba a comentar 30 km????????

  1. No trackbacks yet.

Responder

