Inicio > Uncategorized > ELLA SI QUE TE UN GRAN COR…

ELLA SI QUE TE UN GRAN COR…

Hola Toni
el motiu pel qual t’envio aquest e-mail és per donar-te gràcies no només per ajudar els malalts d’esclerosi múltiple si no per l’esforç que has fet per ells.
La meva mare és una de les persones malaltes d’esclerosi múltiple. La veritat és que la meva mare sempre ha estat una persona molt activa i per a ella ha estat molt difícil assumir.
Desde que li van diagnosticar esclerosi múltiple les  coses han estat bastant estranyes, tant per la meva família com per jo  i  difícil d’assimilar.
Per això vull donar-te les gràcies per fer aquest gran esforç per als malalts de esclerosis.Además vull donar-te les gràcies perquè mai havia sentit res com el que he sentit aquest cap de setmana, és una sensació,un sentiment difícil d’explicar amb paraules .. però m’he emocionat moltíssim i m’ha fet sobretot pensar que no era del tot conscient de la situació i per el que estava i està passant la meva mare, suposo que a vegades no vols veure les coses per por d’afrontarte a la crua realitat.
Volia agrairte  tot el que has fet per ABDEM i sobretot agrairte que m’ hagis ajudat a obrir els ulls amb el teu repte.Ets una persona especial de les que ja queden poques  i que està disposat a tot per les persones que ho necessiten i això no té preu, per jo ets un campió en tota regla, t’has guanyat el cor de moltíssimes persones(i el meu el primer), tant de bo algun dia pugui ser la meitat de “cor” del que tu ets.

Moltíssimes gràcies de tot cor.Un petó

Categorías:Uncategorized
  1. Aún no hay comentarios.
  1. No trackbacks yet.

Responder

